Arbejdsdag i Klubhuset

Klubhuset skal gøres klar til den nye sæson.

Kom og giv et nap med lørdag den 20. april.

Der vil være morgenkaffe fra kl. 8.30.

Aftal nærmere med Christian Buelund på tlf. 21 13 45 16.

Skydninger i 2024

Flugtskydning.

På grund af manglende opbakning de senere år til skydningerne på Feldballe Jagtforenings
flugtskydningsbane, har vi valgt ikke at gennemføre flugtskydninger i 2024.

Riffelskydning

Der er mulighed for indskydning og træning på Hjortebanen hos Grenaa Skyttekreds, Næsgårdvej 5, 8500
Grenaa på følgende dage:

Lørdag den 20. april
Tirsdag den 30. april kl. 18.00-kl. 20.00 (reserveret til Norddjurs Jagtforening)
Onsdag den 8. maj
Onsdag den 21. august
Lørdag den 24. august
Lørdag den 21. september

Lørdagsskydningerne begynder kl. 09:00 og slutter kl. 12:00.

Onsdagsskydningerne begynder kl. 18:00 og slutter kl. 21:00

Alle er velkommen - ikke kun medlemmer af Grenaa Jagtforening.

Bueskydning
Du kan prøve at skyde med jagtbue sammen med erfarne bueskytter på vores indendørs træningsbane på Selkær Møllevej.

Der er ligeledes efter nærmere aftale mulighed for at skyde på vores krævende 3D-feltbane i Dolmer.

Se mere om mulighederne på www.grenaajagtforening.dk/Grenaa Buejægere eller på Facebook/Grenaa Buejægere.

Kontakt Jacob Ladefoged Tinghede, jacobtinghede@gmail.com, tlf. 22796394 eller Eigil Frey, eif@nskas.dk, tlf. 25111706 for nærmere oplysninger.

førstehjælp-og-dj-logo.jpg

I samarbejde med TrygFonden og Danmarks Jægerforbund arrangerer vi Kursus i Førstehjælp
med fokus på ulykker, der kan forekomme i forbindelse med jagt og udendørs aktiviteter.
Kurset vil blive registreret i Jægerforbundets medlemssystem.
Læs mere om kurset her: http://www.jaegerforbundet.dk/.../gratis-kurser-i.../
Du skal møde i fornuftigt fritidstøj til både indendørs- og udendørs aktiviteter og gerne tøj, der
må blive lidt beskidt.
Kurset afvikles lørdag den 27. april 2024 i Klubhuset på Lystbådehavnen fra kl. 9.00 til kl.
16.00.

Der er plads til max. 12 kursister - tilmelding efter først-til-mølle-princippet.
Der vil blive serveret formiddagskaffe, frokost og eftermiddagskaffe. Brugerbetaling kr. 100,
der dækker forplejningen, skal indbetales via MobilePay 68269 i forbindelse med tilmelding.
Tilmeldingen er først gældende, når betalingen er registreret.
Tilmelding på mail til e.bjornlund@stofanet.dk